viernes, 26 de julio de 2013

España: Profissionais opinam que um outro sistema de freios teria evitado o acidente por Diario Liberdade

Profissionais opinam que um outro sistema de freios teria evitado o acidente
Segundo o diretor geral do sindicato de maquinistas e ajudantes ferroviários (Semaf), Juan Jesús García Frailes, as causas do acidente teriam mais a ver com o deficiente sistema de freios que a companhia espanhola RENFE usa no território galego do que com um erro humano. 
 
Se o comboio sinistrado tivese instalado o sistema ERTMS a tragédia nom teria acontecido, isso é o que opinam maquinistas deste sindicato.
"Nom entendo por que o Álvia" que ligava a Galiza com a Espanha "nom tinha instalado este dispositivo" se perguntam maquinistas madrilenos da RENFE por ser este sistema mais "efetivo e automático", fronte ao ASFA, "velho e que incapaz de armazenar com a mesma precisom informaçom do caminho de ferro, das condiçons de circulaçom e do próprio comboio".
Aliás, o sindicato de Madrid acrescenta que o maquinista era um trabalhador experiente que conhecia bem o trajeto que ligava a cidade galega de Ferrol, no noroeste do país, com a capital espanhola, pois levava fazendo este percurso desde que em 2011 fora inaugurado polo Ministério espanhol.
Madrid sim, Galiza nom
Na curva da Grandeira, o ponto exacto onde aconteceu o dramático acidente de ontem, a apenas 4 quilómetros da capital da Galiza, o sistema ERTMS que teria freado o comboio que vinha de Ourense deixa de estar operativo apesar de a linha continuar a ser de alta velocidade.
Porén, o Governo espanhol sim forneceu os comboios de proximidade de Madrid com este tecnologia.
Lembremos que na Galiza as organizaçons soberanistas e indepndentistas tenhem demandado inúmeras vezes ao Estado espanhol a transferência da competência dos combios para Galiza demanda à que Madrid tem feito sempre ouvidos moucos.


Vía:
http://www.kaosenlared.net/component/k2/item/63991-profissionais-opinam-que-um-outro-sistema-de-freios-teria-evitado-o-acidente.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Archivo del blog

free counters

Datos personales

Mi foto
Malas noticias en los periòdicos, asesinatos, enfermedad, pobreza, dolor, injusticias, discriminaciòn, guerras, lo grave es que nos parece normal.

Ecologia2